kawan itu indah



jam lapiy mnjukkan kol 12.30 a.m .keblkangan nih aku salu tdo lewat , jam 2,3 pagi lahh. kalau dlu kol 10 msti dah susun bantal nak tdo. trggangu keh? erm entah lahh ! tapi hari ni , ak trpikir satu hal ,

lepas ak solat tadi , aku trpikir satu perihal . semua org ade kawan , xkesah lah kawan baik , kawan share pro kea, kwn baru knal 2mins kea , or anything yg means kawan ! dlam dunia yg zman skunk , mmg susah untk kita prcyakan org ! kawan tuh pnting keh dlm hidup kita? wk2 kita ksusahan , dea salu tlong kita .or dea just nak harapkan blasan smate-2?


okay , lets assume , korang ade tman rapat. yg kononnye dea nih amik brat sal kita , dea jge kita , yg carelah pasal kita.

okeyh ! PENGALAMAN AKU :
dulu ak ingat dea lah kawan yg pling baik yg prnah ak ade. kalau boleh ak xnak lost dea. dan ak sygkan prsahabatan kitorang ! tapi aku salah menilai org . dea lenyap ble dea dpat kawan baru. yeahh , i know ak tak seprti CAPITAL 'A' tuhh . salu caring pasal kau skunk kan? heshh , dea nihh mcm kes'kacang lupakan kulit jugak lah :( dea dah dpat kawan tuh ,dea lupakan ak. ak tak kisah ponn. tapi cuma terkilan? ini keh blasan dia? whre your promise hah? kalau ini, mmg aku akui . dunia kejam , dunia tak adil. tapi kita trpksa pasrah. ini cuma 1 prjalanan yg diuji oleh Allah.
Insyaallah , aku akn sntiasa ngat tuh (:

saya hanya seorang insan yg memerlukan mase untk berubah mnjadi lbh baik dari smalam :(

No comments:

Post a Comment